Bad News........

Malam tadik enda tinduk jenak...lebih kurang jam 10:30pm..bisi sms ari madik aku di Kuching madah indai masuk spital......terus aku call ia...ia madah doc ngasoh masuk wad duluk....pagi tadik aku follow-up enggau madik aku ka ngibun 'parents' aku...ia madah nganti results ari lutor...so far indai agik ok, not to worried ko ia.....aku madah neda olih ngabas laban ari 4 tuk ka nganjong mummy ia ka KPMC, Puchong gak....follow up ia ..nyau semak ka beranak...fush..macam-macam......aku mesan madik aku di Kuching take care of my mum..since aku kelalu jauh and dituk mega need me........so sad...

Umur indai aku semak 64 taun..agik ia biak tang laban kelalu balat mai gawa..maklum la orang rumah panjai.....agik gak indai aku anak tuai ari 9 sidak semadik....sure kena kerja keras bai niang akik aku suba......kasih mai...apa boleh buat, ngiga pemakai ba menoa orang..........

2 Comments:

Uchu Keling said...

I hope she will be OK and fast recovery.

SemadiNadai said...

Thanks boss...

Ari 5 aku call...ok gak ko bala...udah keluar ia ari spital...dah nya ka madik aku ka follow up ba Normal Medical....

Post a Comment