New Comer

Fuh!!...lama nadai update blog bz mimet minggu tuk kemari.......

Firstly "Thanks To God"...laban ka udah meri baby laki ngagai kami sebilik....akhirnya dapat juga baby boy....mummy ia beranak kena ari 5 13/06/2008...tepat Jam 8:00pagi....nyadi pemerat ia 3.6kg....pukul 4.30am mummy ia madah pedih perut...terus kami duai beradu....kenyit ka aku ngagai Hospital Putrajaya nengah NKVE Highway ari Subang...dalam 15minit...jam ba Putra height madah pukul 6.55am.....datai Putrajaya Hospital...terus masuk dewan bersalin.....pukul 7.30am..aku mendaftar..bayar deposit RM350....dalam 15 minit udah nya induk misi ngangau ka aku masuk meda bini aku beranak...fush!!!....kuru semengat....lebih kurang 5-10 minit baby aku ada.......
Semalam diak...jama 6.00 lemai ari 6 14/6...discharged ari Putrajaya Hospital.....

Sekali agi ...Thanks God, Amin...

3 Comments:

Indai Dara said...

congrats wai dah bulih baby boy puuuu neh geduk amai nyu gidam aku meda kuyu ianya. nyu dah pangkat sarjan neh bisi 3 paku, agi alah nuan hehehe aku 4 paku. rindu meda urang bisi baby tang nyu dah tuai baka aku tu nyu enda larat agi buntau belanja pan pama neh cukup meh engi aku 4 nya

SemadiNadai said...

Thanks....engku kenya meh...enti nitih ko aku suba 2 cukup...rega minyak majak niki..pia mega rega barang...tang mummy ia agik ka 'mass production'...engka ka laki ko ia....ahhh..Thanks God!....ngam-ngam gak kena ka laki...whatever sama aja bagi ku, laki ka indu......pama gak nyau pangkat sarjan tuk, punggung pen pedih...

Guday said...

Congratulations bro., keep up the good work! haha...Children are blessing from God, and you are blessed!

Post a Comment