Sekeda Gambar Mudik Batang Rajang

Maia ka pulai ngesah niang aki bini aku sempat gak aku ngambi sekada rampa menoa ka di peda ari perabung express maia aku ka undur ka Kapit kena 04-02-2009 lebuh bebeli ka barang kena ngutis ulit. Nyadi gambar tuk diambi ngena HP E66 aku..Tuk gambar hero aku nepan express....maia tuk baru 7 bulan lebih kaban....kasih meda tudah dibai kami pulai nadai ngetu..tabin ia....

Tuk ai batang rajang ari ulu wong Pelagus..kira nyau lepong ia..maia tuk besai ai..malar ujan ba Sarawak...peninggi ai sama enggau pucuk jambu ai..
Tuk sama gak, ari ulu wong...rindu sereta geli meda ai nya..............
Sekeda rumah panjai ka bisi dipansa maia mudik....
Tuk pen sama...tang aku empai entu olih ngingat ka rumah panjai tauka menoa din...amat udah semak 10 taun nampil indu menoa nyin, laban ka jarang pulai....nya kabuah enda merati ka sitak menoa...tang tuk rumah panjai Iban la....enggai ka saruk, laban ari ulu rumah panjai bini aku bisi gak rumah panjai kaban kitai Beketan.......
Tuk meh gaia express nanjak wong pelagus...nadai entu tusah ia maia tuk laban ai ka besai........

0 Comments:

Post a Comment