Ikan Patin Pansuh

Akai dai!!..lama enda nyerurik blog tu..nyau bulan 3 dah....bulan 1&2 sibuk mimet laban kompeni server kena virus sereta maioh cuti meh...nyadi sekalu tu ka nusi mimet aku ka nguji ngaga Ikan Patin Pansuh...nguji meh...maioh urang madah ikan tuk bau lang enti enda nemu manduk ia...nya aku ka nguji ngena buluh (pansuh style)...nadai ia jauh beda kelaba aku...sama spesis enggau baung tauka keli utai tuk deh...

Nyadi ramuan kena aku baka lia, bungai kecala, serai enggau daun kesum (meri bau mimet) anang enda ngena garam ga...cukup meh nya..bicing & bawang enti maia mansuh sigi enda kala kena aku..enggai ka asai lauk enda pure.....peda meh gambar ba baruh tu..

Ikan Patin ka udah ditetak umbas ia.......

Serai...

Lia (halia)..kerat alus..
Tuk meh daun kesum ko urang...ngambi bau ia asai bau rengut...kitai iban maioh ngena daun bungkang nyamai gik...
so..semua utai nya tadik dicampur sereta digaul ba bisen enggau ikan patin sereta tabur garam...beri masin mimet manah gi sepi aku (secukup rasa meh)
hahahaa...chara masuk ka ia ba buluh...enti olih anang kelalu maioh ai..laban maia ia dipansuh ia bisi ai ka diri empu..
nya ia bulih....benung ditunu.....

nya ia udah mansau!!..asai baung nya meh sepi aku.....nadai bau lang...

**Selamat Menjamu**

0 Comments:

Post a Comment