Interview

Nyadi kemari bisi kangau ka orang interview tudah aku...kerja nya ba Kuching (nguji ngapa meh)..ketegal waktu aku diatuk nadai awak mai ngasoh aku limpang diak kompeni nya ngatur interview ngena video conferencing ari KL-Kuching. Jadual aku inteview jam 11 pagi. Tumu pagi aku nganjong anak aku ngagai tadika dah plan ka ngena Komuter aja (jimat minyak sereta nadai jam)....pama gak nyau 31 umur ka interview....

Benong nganti Komuter ari Pelabuhan Klang - KL (Tuk stesen komuter Shah Alam)

tuk meh bangunan endor interview nya....
skodeng mimet dalam opis nya..
nyadi tuk gambar ambik aku ba pakarangan parking kereta ba KL Sentral....kamah mai peda aku...enda entu manah dipeda kelebih agik ngagai pelancong asing...engka baru ambis expo.....
dalam KL sentral........
ka tama ka baroh endor nganti Komuter KL-Shah Alam
Benong nganti Komuter ari Sentul....
sari nya nadai makai....ambis interview jam 12.30...dah nya mutar ka dirik ....datai ba Shah Alam jam 2 lemai...ngelaban pala rimau sebotol mit......

0 Comments:

Post a Comment