Ujung Minggu 17/08

Sarituk tumu bai mummy ia bebeli ka lauk...apa agik nagai Jinjang la..ka meli ngut utan ko ia...aku on aja pasal ngelaban ngut....lama gak udah enda sekumbang mummy ia ka baru udah badu beranak..

kenyit ka aku 4 kilo (sekilo RM6/-)...nya gaia kaban ka nyual midang ka aku..isi ia meli sekilo RM8/-...meli tupai 2 iko RM2/-

..tuk meh gaia pasar pagi ba Jinjang..chukup rami sereta maioh mai orang

jalai depan tama ngagai pasar nya, sereta rampa pasar Jinjang...agik pasar lama...

tuk meh lauk kami menyanak t/ari tuk tadik...tupai goreng kicap + cili, daun limau...ngut goreng kicap gak, kerigai ia..panggang aku...buah rampu, buah entekai sereta sayur bayam....

Selamat Merarau..

4 Comments:

Indai Dara said...

aktiviti wajib ama ujung mingu nya neh wai hehehe.

SemadiNadai said...

hi andan...

nya meh...biasala kitai ka diau ba menoa orang...tak nadai pengawa bukai meh maia ujung minggu...ka bekebun nadai tanah gak..

Guday said...

Kati chara sida bulih babi babas n tupai nya unggal? Jual org asli ngagai cina kini?

SemadiNadai said...

babi nya engka timbak kelaba aku...tupai nya disangkar tauka stik kini...enda gak aku nanya.....

bayak bisi meh diak boss..semua dah di titik magang kulit ia....

babi cina murah diak..RM8/- sekilo...ba Sri Muda RM12/- sekilo...agik gak kelalu maioh cop merah...din nadai...

Post a Comment