Manduk Ikan Keli (Alternative Nadai Ruas)

"Tetenguk ka mai keli" ko Mummy ia pagi ari minggu empai lama. "ok, lagi kitai meli lauk ga"..ko aku. Apa gik, lalu terus ngagai pasar Hero ka semak diak kami menyanak...sambil drive nya aku pikir, ka masak chara pansuh ka panggang...enti pansuh nadai buluh (nyampai endar ngambi ngagai Ulu Yam kin)...enti tunu, nadai endur nunu gak, tusah gak rumah flat, kasak ka dapur gas enti entu berapa endar dak asai ia.....ahhh..paduk ngena periuk aja dahnya beri ai mimet aja....

Nyadi menu tuk simple aja
1) Ikan keli umba ia mit (2 tunjuk) lebih..7 iko
2) Serai 2 batang
3) Bungai Kechala sebantang
4) Garam

Enda iboh ngena bawang ia..nagambi asai isi keli ngam gik....garam embik maioh gik..masin enda ngawa...

Nya gaia ia ba periuk.....


Bila udah ngammm...mesti ka bisi ai gak ken nujuk ia...maia ka bebeli utai ba kedai tadik tetiba bisi meda tin Tsingtao gak aku..peda aku RM3.95 setin..alu kayuh ka aku 3 tin...heee...lalu tabas ka keli tadik...ngam mai..2 kali nanak keli nya asai lulun ia...

1 Comments:

Nimi Momo said...

apuuu... ikan keli is my favourite fish! i normally cooked it in soup, with terung dayak, a bit of sambal belacan & cili, serai, tempoyak. tapi mun bakar bbq, mmg sodap bah itu!

Post a Comment