Linux Fedora

Lama endar aku enda negu Linux tuk...nyau berkarat untak....start baru gak sekali tuk kena mulai ka sepuh...kali tuk aku ngena distro Fedora Version 10...maia agik suba start ari red hat 7...dah nya ngagai knoppix...Ubuntu...kira ka ngena distro ka nyamai gik meh...kabuah ka ngena Fedora tuk laban ia kira ka sekaki enggau sida Red Hat...Red Hat nyau di-enterprisekan diatuk....nya ia ngaga options ke Fedora....agik gak maioh kompeni ngena Red Hat tauka Suse ba server sida ia...

Nadai tentu tau endar aku tuk ba Linux deh...kira nguji aja meh...atas nya gambar Fedora aku install ba windows Vista aku ngena VirtualBox...kira ia duduk dalam Vista aku la....

Ari ngadu ka screen display ia, recover password root, install software kira olih dah....enti kitai udah teleba enggau windows ...amai ka empalung aja Linux tuk....ngadu ka screen ia lebih ka sari ngambi resolution besai....kapuas ngiga ba google baru bisi solutions...asoh ia install display package.... command ia #yum install system-config-display

setakat ngena olih meh lnux tuk...tang kitai mesti ka meda ia berkominikasi enggau pc bukai lebih agik sida windows...tauka join domain controller 2003 tauka 2008....

pama endar sepi aku dah 2 minggu aku ngelaban ia..lalu bedau olih join domain...enti windows xp ka join domain 2003...enda datai 5 minustes aja setup....configure IP enti statik...enti ngena dhcp..enda iboh mina ba DNS aja engkah ip server, tukar workgroup ngagai domain...restart then tataaaa.....olih login to domain

tang ba linux..."pama" ko "raung"...ngena samba...dah nya configure gik samba/hosts/time/kerberos/enggau utai bukai ka sangkut enggau ia meh...........aku dah 2 minggu tuk lalu bedau olih join domain Fedora aku tuk.......

Nasib ngena virtualbox...peneka delete..peneka install.....

2 Comments:

RECC said...
This comment has been removed by the author.
Reggy said...

Aku lama meh udah ngena bala sida linux tu unggal. Bisi install aku ari nya Ubuntu, lalu nadai ari ga bemain enggau. Jamah lubah ga.

Post a Comment