Ubah mimet bahagian IT

Akai dai!!...lama endar gak enda update blog tuk...masa mioh meh laban company ka agik shutdown diatuk...kerja mina ari 2 ngagai ari 4...tang nya meh...pengawa raun kin kitu nyau kurang...Cost Down!!...puas ka dirumah, nyau berunding deka ngemas rumah gak..mar gak diau ba rumah flat tuk..sekut mai...nyewa rumah teres kelalu mar ba Shah Alam tuk....enda ngawa ngadu ni bagi olih meh..laban nadai endor anak aku belajar gak..ari nya aku bisi plan deka nukar desktop PC aku enggau Laptop..ngicha ka nadai ngena wayar maioh...dah nya TV Sony aku 29 inchi nya pen deka ditukar ngena LCD TV..laban deka niki ka speaker ba atas rak nya..bisi kabuah gak nya..peda ba bahagian pemerindang...

Ari 6 empai lama lalu kami menyanak meli laptop ba menara summit diak...lembau mai ngagai Lowyat...maioh kos...murah meh din...bila campur toll, minyak, parking enggau utai bukai nyau sama meh ia....so aku lalu meli Compaq Presario CQ40-309TU...lama udah survey jenama...enda ngiga ka mar..janji olih kena...rega dalam RM2079..puas nawar RM2029..enggau Windows Vista..

Tuk meh gaia laptop ngena Win Vista...
Dah nya..ngicha ka wayar enda berserabut..diak aku lalu nambah ngena wireless router...sebedau tuk modem streamyx direct ngagai pc aku...bila aku ngena tuk peneka aku ngena pc..ba bilik ka, dapur tauka ba beranda rumah...tuk jenama smc...RM195.00..tawar aku nyadi RM180.00...
Tuk meh gaia wireless router aku..
Nyadi tuk gaia ia sambung enggau modem streamyx aku..

Nya gaia ia udah dipasang semua...desktop pc aku bedau diak...kena anak aku ...dua-dua pc & notebook tuk olih online....ila engka nyadi ka desktop nya server kena ngaga pratikal..heee..

So kos tuk kira free meh...nama kabuah pia...aku meli ia ngena dividen ASB ngeraus mimet ari dividen nya meh...nya kabuah free laban duit bank....

Ka nemu silik pasal Financial Planner tanya Mr. Seliong (member rd.com

0 Comments:

Post a Comment