Ubah mimet bahagian pemerindang..

Nyadi kali tuk ba tampung ari ubah IT meh..nyadi kali tuk ba bahagian pemerindang gak...ka enda ngubah...utai sekut amai....sebedau tuk speaker aku ba baruh...nyadi ari nya tarit anak aku ka no.2..lalu ninggang kaki ia....akau dai lalu chelum kukut kaban....TV Sony aku nya agik manah meh..apa boleh buat...agik gak ia berat mai...so aku decide ka meli LCD TV...ukai ka patut time gawat tuk...tang enda ngawa gak..laban ari duit free (Dividen ASB)...


haaa.nya ia LCD TV aku Samsung 32"..rega ia dalam RM1899..tawar aku nyadi RM1700..chukup meh 32"....janji bisi
test..1..2..3...lalu cerita kartun..anak...anak.......
tuk TV lama aku SONY...dini enda endor engkah tuk neh..
Tuk model ia...29"..engka deka iklan aku ba Mudah.my kini....

0 Comments:

Post a Comment