Family Day - PD 18-19 Julai

Update mimet sekali tuk...kena 18-19 tuk kemari kami menyanak nurun ka PD (Port Disckson)...enggau Family Day kompeni sidak mummy ia...ok gak, dalam benong krisi ekonomi tuk kompeni sida ia olih ngadu ka utai baka tuk...nurun lemai ari 5 kami..dalam jam 7.30 lemai lamang anak aku ka sekula lemai ambis 6.30 lemai...datai ba Astana Resort kira jam 8.30...enda jauh ngena KLIA highway..tama Seremban...terus ka PD..nyadi kami din diau ba resort nya empu..kira apartment style la...siti apartment 2 bilik..siap enggau tv, kerusi, meja makai, peti ais...utai bukai udah masuk dalam pakej..baka makai t/ari & lemai tauka ngirup pagi...

Tuk meh gaya apartment nya..
Gambar dapur...(entu terang ..ambik ngena handphone)
Siti bilik 2 katil..aku tinduk luar aja..minta extra tilam...
Malam ari 5 nya progrma makai buah...bisi 2 raga buah rian enggau seraga buah mutan.....umbas ia gak makai utai tuk malam.....engku enda maioh laban ka ngelaban ai sigi ko jako..
Nya iaa...kupak!!..kupak!...
Aaa...tuk pagi ari 6...tumu indu dara aku mai mandi laut...maioh aktiviti sarinya...telematch sampai ka t/ari..lemai acara bebas..kira mandi kolam aja kami...(Gambar nadai ambik..sibuk enggau telematch)
Haaa..nyadi tuk malam ari 6..kira dinner meh...bisi live band malam nya.sewa khas la...
Sekada gambar staff sida mummy ia...
Hidagan dinner
Sapa ka belagu?...on aja...siko staff Bangla benung mantai ka lagu ari Bangladesh
heee..tuk utai ka dianti..mummy ia bolih 2nd prize Lucky Draw..kipas syiling ngena remote...untuk guest bisi gak...aku bolih ketil...
Sebedau pulai ari minggu ..check out jam 12 t/ari..mandi duluk...enda alah ka enda gak bala anak...nya anak bujang aku..gegetak ia....siko nya anak no 2 aku...Birthday ia sarituk (19/07)..sama enggau birthday aku....
"sakit idung ddy..""...
Haaa..jam 12 t/ari mulai ka dirik ari PD..enggai ka jem...bisi meli buah sikop, buah maa..enggau mutan mimiet...bala sidak mummy ia lalu ..zzzzzzzzz....maia nepan kereta........ok gak Trip kali tuk...tol enggau petrol RM100 beri kompeni......

2 Comments:

bp@pengerindu.com said...

apu.. bendar makai derian ney.. haha... anywhere. selamat berkelala salam blogger.

Bungai pengerindu.

SemadiNadai said...

ba ia boss..naka musim ia kasak amai....

Post a Comment