Trip Ke Perlis-Anak Madik Masuk UniMap 27/06

Lama gak enda update blog tuk neh...Gawai nyau udah gak abis...nyadi dituk deka nusi mimet trip ka Perlis....aku pen tekenyit maia madik aku call kena 19/06 lalu madah ka anak ia ke-2 bulih ba Universiti Malaysia Perlis (UniMap)..ngambis kursus Ijazah Keusahawanan Engineering. Aku pen enda entu nemu jalai ngagai Perlis kin...tak nguji ngapa meh ko aku....nitih ka sign board aja..........kami sabuat mupuk jam 9.15 pagi ari toll subang...ngena Proton Waja 1.6 aku Manual...minyak mula tuang RM70....

Sekeda permandangan jalai kin ka sempat ambik gambar...asai sepi aku tuk agik ba area Perak...
Nyau semak jam 12 kami sabuat ngetu ba RR udah ngilah Ipoh...
haa....sempat sekodeng benong mayar toll...........
Tuk sekeda kedai ba Kangar...
Nya ia gerbang....selamat datai ka Perlis.........


Nya ia hotel endor kami...laban semua hotel ba Kuala Perlis udah penuh..diak aku booking ba Putra Palace, kangar...Standard Room, 3 katil single...RM257.00

Kami datai ba Perlis dalam jam 3.30 lemai....semak 6 jam setengah....bai dalam 120-130km/sejam

0 Comments:

Post a Comment