Ai "lemenit" or "remenit" aka (Ice Cream Soda)

Keni ka nyepil ai tuk neh...ai "lemenit" ka "remenit".tauka Ice Cream Soda..what ever la...sebenarya ia, ai tuk chukup nyamai...maia aku gik mit suba enti maia Gawai sigi bisi aja bala anembiak ngirup ai tuk...bersarah-sarah dibeli orang...tang ba Semenanjung tuk susah ka ngiga..tuk pen semadi aku tetemu ka ia ba Pasar Borong Seri Kembangan maia kami menyanak pulai ari restoran Tar Chong...lalu ngentu enda lama ka meli daun empasa kena nyambal ari minggu....nyadi ai tuk gaga ari Kelantan..tang asai ia sigi asai ai "remenit" kitai ba Sarawak.....bagi aku la, jauh asai ia nyamai gik ari ai ka ba botol plastik nya ....mungkin ia dalam botol la....rega sebotol RM1...beli aku seikat (10 botol)..lapa deh..Ka nyamai gik asai...tuk meh chara ngirup ia (dituntum)..."anak aku nyadi model ngirup "air remenit"....haaa...
Bisi nyambal mimet t/ari kemari sambil ka meda TV....lalu ngirup ai remenit.....
Beri chelap nyamai gik ia diirup....

0 Comments:

Post a Comment