Ari Enam 12/07

Nyadi ari 6 nadai entu pengawa endar maia ka siang. Ngemas rumah mimet...dah nya ngalih ka lemai nurun mai bala anak-anak ngagai kem Paya Jaras...lalu bemalam din...saja ngelas ka boring...agik gak mummy ia dah sebulan lepas beranak....ok la nya...sambil aku deka berunding enggau bala kami sabuat din ka deka ngupa laban minggu depan 19/7 deka nyambut birthday aku, anak aku ka no.2 (sama bithday enggau aku), ngintu baby baru aku sereta moto sikal ka baru..heeee.


Benong berunding ka deka ngupa malam ari 6 nya...sambil ngelayan tuak...


Nya ia bolih...bisi 6 botol kasak ka malam nya...semak jam 4 pagi tinduk.....

2 Comments:

Indai Dara said...

lawa sida ia neh - nama menu ngintu bday ujung minggu tu neh anak aku ke tuai sama meh ngintu bday 19/7 tu alu bedau nemu nama prugrim tu mal urang nyu dah besai ka ngintu kediri engau bala kaban.

SemadiNadai said...

pia...apu!..nama nyau ka sama ngetua deh..anak aku ka tuai sama birthday enggau mummy ia 7/5..anak aku ka no 2 sama birthday enggau aku 19/7..

Tusah endar ngiga menu sepi aku laban ka bisi bala kaban ka udah 'nyelam'...enti sida nya nadai senang aja menu aku...beli aku ngut ba jinjang dah nya panggang, tulang ia sup, isi ia goreng kicap....tang nya meh laban bala bisi nyelam...tak ngiga utai belemak meh...

Post a Comment