Linux Part 1

Ahh..boring gak ari-ari meda monitor tuk....nyau bisi ati ka nguji repeat untak aku ka berkarat ba Linux...tang aku malas ka invest la....

1st planing aku ka nguji ngena virtualization software, baka vmware tauka open source baka VirtualBox. Aku enggai ngena ia ka boot ngena multi boot,CD Live, Pendrive tauka Qemu. Laban nya enda olih ngasoh aku meda maioh OS (Operating System) dalam satu komputer.

Dah nya aku ka pikir ngena Vmware (workstation-laban host PC aku windows XP)...tang Vmware workstation berlesin gak....ia ka server baru free....puas-puas ka mikir diak aku nguji VirtualBox.

Sekeda screenshot ka bisi diambi maia ngadu ka utai tuk...

Spec PC aku..HP Dx7200 / Pentium D 3.4Ghz


Tambah Memory baru..aku ngena 2GB...PC tuk olih support till 4GB...tang aku nguji 2GB duluk
Udah ka install VirtualBox..ngaga rumah untuk Ubuntu-Ngena Ubuntu Workstation duluk aku...ila ka nguji ngena Ubuntu Server
Sekeda screenshot ka allocate hard disk...
System nanya ka ari ka install Ubuntu...udah download aku Ubuntu..dah nya burned ISO image ba CD...

0 Comments:

Post a Comment