Welcome! and Happy Birthday (19/07)

Kena 19/7 ianya ari 6 empai lama...bisi makai mimet kena ngintu birthday aku, anak aku ka 2 Christina Claudia, ngintu orang baru Christine Percy sereta nyelamat motor baru aku enggau ipar aku....heeee, sekeda gambar ka bisi diambi maia rami nya...

Christina Claudia & Christine Percy

Ai ka bisi malam nya...heeee

Cap pala rimau...
Kek kami menyanak.....
Aku benong sembiang ka kami malam nya....ngarap ka gerai sereta mujur dalam semoa pengawa. Amin

bah!!...dini Jam!!...

tukang chung.....sambil berlagu..

sekeda lauk malam nya...ikan bawal, ayam kurma sereta udang masak lemon...

manok tuai + upa sawit
benong manggang keli...sambilm ngelaban sintau...RM13.98 ba Giant Puchong...mar ari Heineken

Sekeda bala ka bisi datai...penuh rumah.

4 Comments:

Indai Dara said...

selamat ari pengada agai kita menyanak. Rami kita neh, kami menyanak kediri aja laban dd sida nadai lepak ba tony roma midvalley aja kami ngintu bday anak aku ketuai 19/7 tu tadi.

SemadiNadai said...

Thanks andan...umbas ia pengerami...sekali sekala ka bakanya...

Guday said...

Happy belated birthday to you and your loved ones, apu amat maioh bala nuan datai neh!

Kena amat panngang keli enggau upa sawit! Nice pictures and story, bro.!

SemadiNadai said...

Thanks guday...

Nyampau diri gak bala maia nya...ia gak rumah flat...ni naka olih meh

Laban ka rumah flat ikan keli nya panggang aku ba gas...what to, the taste not same as we burned it with 'arang'or 'kayuk', at least there are something as a tabas...

bisi bala iban ka jadi enggau indon (masuk laut), ka mai makai ikan keli tunu, nya aku nyedia ka resipi nya....

Post a Comment