Becheck baby & Mummy 28/07

Nadai entu pengawa ujung minggu tuk kemari. Ari 6 kerja gak..apus ari gik....ari minggu nyau deka belelak sereta rehat ujung minggu...


Nyadi ari satu kena 28/07..cuti aku, deka nganjong anak aku ka baru & mummy ia bechek...kami duai decided ngagai Klinik Kesihatan Seksyen 7, Shah Alam....ngulih ka nadai bebayar...pama meh..
Data din jam 9.30 pagi..peda bolih no. 4127...haaaa.."No Sekarang 4020".!!!...laun mimet laban nganjong anak tuai aku ngagi tadika....tuai takar nganti nya!!...so sementara ka duduk dedugau..aku ningal ka mummy ia diak...aku terus ngagai Plaza Masalam, Shah Alam...ngambi MyKid baby aku nya...

Jam 9:45 aku nurun ari Seksyen 7. Datai ba Plaza Masalam dalam jam 9:50 pia...terus ngambi tiket "4027"..No. Sekarang 4023..enda gak entu lama nya...Jam 10.00 pagi dah nurun ari nyin aku...

Udah ari Plaza Masalam...terus ngagai Pejabot Pos, Sek. 14 Shah alam....ka ngambi rebet ka beri kerajaan....data diak dalam Jam 10.30 pagi...parking gik....No. Aku 4071....No Sekarang 4067...enda lama meh nganti...

Pulai ari Pejabat Pos...Jam 10:45 pagi paik meh....datai ba Klinik Kesihatan Seksyen 7...mummmy ia bedau gak tembu....baru ka check ai kemik sereta darah...baby bedau check...timbang udah...5.3kg..tudah tuai ..sebulan lebih udah....utai bukai semoa sihat...

Ari pukul 11:00am ngagi 12:00 t/ari baru tembu...bedau jek ko lutor..lain ubah baru diatuk....enda baka suba...

apa gik..ari jam 9.30 ~ 12.30 ..perut pen engkeriuk....terus aku mecut ari seksyen 7 nengah federal highway...mansa Freescale...masuk ka kanan..nuju Puchong (LDP)...dah nya nuju kedai kolo mee ba Puchong..seberai kem sedadu langit.....

Fush!!...lapar mai...umbas ia gak kena enggau Kolo Mee tuk........

2 Comments:

Guday said...

Nyamai amai kolo mee nya neh, ba ni nya Unggal? Ila meh ngagai Puchong.

SemadiNadai said...

hi guday...ba Puchong Kinrara tempat kolo mee nya...seberai kem sedaldu langit....nuan tau click ba link tuk...

http://wikimapia.org/#lat=3.06271&lon=101.646423&z=18&l=0&m=a&v=2

Post a Comment