Ujung Minggu 05&06 Julai

Nadai entu bisi pengawa endar ujung minggu tuk kemari...ari 6 bisi ngemas rumah mimet (5S)...laban bala kaban ka deka datai ari minggu ngabas baby baru aku....

Nyadi ari minggu bisi bala datai..nasib aku bisi meli ikan enseluai ba pasar malam ari 5 semak Putra Height diak...nasib gak buluh ka giga aku minggu nyin kemari bedau sereta agik manah...kira ka mansuh ikan meh kena tabas maia kaban ka datai ari minggu nya....

haaaa...laban ka diau ba rumah flat, tusah endar pengawa betunu/mangang tauka bepansuh...kasak ka aja ba dapur gas....heeeee....


Sambil ka berandau..diak aku bisi meli beer Tuborg ba Giant Puchon...ka nyepi asai ia ko aku...bala ipar aku bisi gak meli ai 'jugam'...haaa..bisi dirik ai Jugam 12% ALC ia...lalu betabas ka pansuh enseluai...fush!!...lama enda nyepi ...laju gak...

2 Comments:

Indai Dara said...

apu bidik amat nuan neh ulih meli ikan enseluai. Endar sabar aku ka ngiga dini endur pasar malam nya lemai ari 5 tu ti bansa nya ni nemu bisik baka nuan bulih ikan enseluai. Tunga kini enda pasar malam nya neh - masuk ke dalam Putra Height ka? Aku tu blur menua kin mansa aja deh enda entu berati. Enda sabar nganti ari 5 arap enda tesat.

p/s pukul berapa surang start bejual dia????

SemadiNadai said...

ba ia...ko sida bai bala laut ari Perak...pasar malam nya enda jauh ari Balai Polis Putra Height....masuk ari Alam Megah nuju ka Kg Bukit Lanchong semak gik....tumu ia start deh dalam jam 5 lemai dah tacuh...tau gak nguji bejalai kia....

Post a Comment